Dag 6: Dinsdag 13 mei 2014 - Reisverslag uit La Basse-Vaivre, Frankrijk van Leo en Greet Goede - WaarBenJij.nu Dag 6: Dinsdag 13 mei 2014 - Reisverslag uit La Basse-Vaivre, Frankrijk van Leo en Greet Goede - WaarBenJij.nu

Dag 6: Dinsdag 13 mei 2014

Door: Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo en Greet

13 Mei 2014 | Frankrijk, La Basse-Vaivre

Vandaag een dag gehad die je achteraf misschien maar gauw moet vergeten. Eigenlijk begon het nog niet zo slecht want wolken wisselde af met mooie blauwe luchten. Naarmate de dag vorderde werd het echter steeds donkerder en kwamen er regelmatig pittige buien over. Gelukkig stond er weinig wind en als je eenmaal een buitje gehad hebt maakt het niet zoveel meer uit. Wel was het koud. Af en toe niet meer dan 6 graden.
De reis ging vandaag van Chateau-Salins naar uiteindelijk La Basse Vaivre; een paar km van de route maar waar Greet een mooie en later bleek fijne locatie had gevonden bij Madame Messi; een kunstenaresse die ook kamers verhuurde; eigenlijk om lessen te geven maar ook beschikbaar voor een doortrekkende natte mafkees met begeleidende ploegleidster. We moesten zelfs Christine tegen haar zeggen anders reageerde ze niet. Een leuke belevenis dus!
Voor de rest was alweer een lekke band wat minder maar je krijgt er wel aardig routine in zo. Regelmatig wat klimmetjes gehad maar bijna allemaal van een paar 100m. Af en toe een stadje door (Luneville en Charmes) en zo was het toch wel redelijk afwisselend. Zo en nu lekker onder de wol; nog even Christine welterusten zeggen en morgen weer gezond op. Tot morgen.

  • 13 Mei 2014 - 23:43

    Helma:

    Hoi Greet en Leo, leuk om jullie verhalen te lezen. Ik heb veel bewondering voor jullie. Geniet van je reis en van elkaar. Groet Helma

  • 14 Mei 2014 - 09:21

    Henk Vlassak:

    Hallo Leo en Greet

    Wat een bewondering voor jullie doorzettingsvermorgen. Fietsen zal wel gaan met zo'n bere conditie, maar dat stemmetje in je hoofd.....

    Ooit zij een gerespecteerd wielrenner tijdens de klim naar Alpe d'Huez:
    "Ik zou willen dat dat stemmetje in mijn hoofd zijn bek zou houden, dan zou ik veel beter kunnen fietsen". Je raad het al; Reginald.

    Met groot respect en bewondering voor jullie
    een warme groet
    Henk Vlassak

  • 14 Mei 2014 - 09:44

    Janine Van De Goede:

    Ik heb echt bewondering voor jullie allebei hoor.Zal blij zijn als ik jullie weer zie. Maar het is hier ook K weer dus daar mis je niks aan. Vandaag is Barbara 50 jaar dus een feestje beneden.
    Verder gaat alles zijn gangetje.
    Ik hoop dat het weer gaat opknappen dan ziet alles er veel beter uit.
    Verder is het natuurlijk super leuk om al die ervaringen op te doen.
    Greet een hele dikke kus van mij en ik bewonder je echt hoor.
    Leo jou ook natuurlijk en ik hoop dat jou droom tot een goed einde komt.
    Wij wachten op je in Spanje.
    Xxxxx van Herman en Janine

  • 14 Mei 2014 - 21:02

    Sonja:

    Hoi Leo en Greet,

    Ik zou stiekem wel eens boven jullie willen fladderen, wat een belevenissen.
    Hoop wel dat het weer voor jullie beter wordt, hier knapt het langzaam wat op. Ik ben blij dat jullie goeie adresjes vinden om je nachtrust bij te houden. Doe voorzichtig en geniet.
    Groetjes Sonja en een poot van Donder.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leo en Greet

Leo en Greet starten op 8 mei 2014 hun avontuur. Leo op de fiets en Greet met de auto richting Camping La Siesta in Calella de Palafrugell (Spanje). Via deze site kunnen jullie zien hoe de reis verloopt.

Actief sinds 12 Mei 2014
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 9725

Voorgaande reizen:

12 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

08 Mei 2014 - 06 Juni 2014

Leo en Greet on Tour naar Spanje

Landen bezocht: