Dag 4: Zondag 11 mei 2014 - Reisverslag uit Trier, Duitsland van Leo en Greet Goede - WaarBenJij.nu Dag 4: Zondag 11 mei 2014 - Reisverslag uit Trier, Duitsland van Leo en Greet Goede - WaarBenJij.nu

Dag 4: Zondag 11 mei 2014

Door: Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo en Greet

12 Mei 2014 | Duitsland, Trier

Vandaag naar Trier waar we gaan genieten van onze 1e rustdag. Ik heb de originele route geladen in de Garmin dus kijken of dat beter gaat. Dit betekent dat we minder gaan klimmen en meer langs de Kyll en uiteindelijk de Moezel gaan fietsen. Hier zijn de fietspaden over het algemeen wel verhard en moet het allemaal goed komen. Uiteindelijk de Kyll heel wat over en weer gestoken en ook aardig wat tunneltjes doorgekomen. Eenmaal zelfs samen met een trein. Effe schrikken dus. Ook een met een afdaling van 23%!
Dus fiets op de nek en even voorzichtig aan. Best toch nog wat korte klimmetjes gehad. Ook nog langs Bitte ein Bit gekomen en uiteindelijk de Moezel gaan volgen tot in Trier. Hier stond Greet op me te wachten bij de camping. Nadat we ingeboekt hadden en het terrein op waren gereden kwamen we erachter dat er de kantine gesloten was vanwege het weer.
Lekker; het was 8 graden en een beetje warmte was welkom. Terug naar de receptie en gevraagd of de camping in Konz wel een kantine had. Hij zei dat hij het niet wist en Greet is er toen maar even met de auto heen gereden. Helaas vond ze hem niet en hebben toen maar besloten dat we weer een jeugdherberg zouden nemen. Het weer is echt niet leuk meer! Ook samen besloten om geen rustdag te nemen (De benen zijn nog goed) en morgen gewoon door te gaan. Richting de warmte (in ieder geval droogte!) We hebben gelukkig nu wel internet alleen ik niet op m,n telefoon. Heb een contract met T-Mobile maar nog steeds geen bereik. Morgen maar eens bellen. Lekker gegeten hier in het jeugdherbergrestaurant en heerlijk geslapen. Dat laatste gaat trouwens prima tot nu toe!

  • 12 Mei 2014 - 14:43

    Nanda:

    Nou Leo het valt niet mee als ik het zo lees, hopelijk gaat het weer snel mee werken voor jullie!!! Zet hem op en we denken aan je XXX

  • 12 Mei 2014 - 19:33

    Desiree:

    Jeetje, het begin gaat niet echt makkelijk. Hopelijk wordt het weer een beetje beter. Zet m op leo! X van ons

  • 12 Mei 2014 - 19:42

    Ton:

    Leo !!! OUWE KANJER als wij op La Siesta zijn dan vatten wij er eine !!!
    Onder de luifel, ik heb je verslag gelezen !!! en mijn vraag is ???? hoe veel binnen en buiten banden heb je bij je ???? wand je rijd ze regelmatig lek (stuk).... Maar wij vertrekken morgen om +/- 12.00 uur en ik hoop dan op de Municipal camping in Metz te komen !!! ons reisplan is ook ver ander !!! zou eerst via de Dordogne en via de Pyrineeen naar Spanje te gaan!!! dit is veranderd in recht streek naar Valencia
    Oke Leo en Greet doe voorzichtig aan en als ik wiffi heb dan neem ik weer contact met jullie...

    Ps ik weet niet hoe jullie routen verder is ??? misschien kan ik jullie onderweg even ontmoeten.???

    Groetjes Ton

  • 12 Mei 2014 - 22:59

    Chantal:

    Hee Leo en Greet,
    Heel veel succes en plezier!
    Groetjes van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leo en Greet

Leo en Greet starten op 8 mei 2014 hun avontuur. Leo op de fiets en Greet met de auto richting Camping La Siesta in Calella de Palafrugell (Spanje). Via deze site kunnen jullie zien hoe de reis verloopt.

Actief sinds 12 Mei 2014
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 9712

Voorgaande reizen:

12 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

08 Mei 2014 - 06 Juni 2014

Leo en Greet on Tour naar Spanje

Landen bezocht: