Dag 16: vrijdag 23 mei 2014 (rustdag) - Reisverslag uit Empuriabrava, Spanje van Leo en Greet Goede - WaarBenJij.nu Dag 16: vrijdag 23 mei 2014 (rustdag) - Reisverslag uit Empuriabrava, Spanje van Leo en Greet Goede - WaarBenJij.nu

Dag 16: vrijdag 23 mei 2014 (rustdag)

Door: Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo en Greet

25 Mei 2014 | Spanje, Empuriabrava

Vandaag onze rustdag in Empuriabrava. Gisteravond bij Herman en Janine nog heerlijk “Hollands” gegeten (karbonaadje, aardappels, doperwten en sla) en daarna gezellig na geborreld.
Vanmorgen even lekker blijven liggen; daarna ontbeten en vervolgens in de zon het verslag van gisteren gemaakt. Genoten van de aanwezigheid van al die gezellige familie, vrienden en bekenden. ’s Avonds met z’n allen gaan eten in het restaurant van de camping. Een prima restaurant op een prima camping en waar ik tot nu toe alleen maar goede ervaringen mee heb gehad v.w.b. de kwaliteit. De salade Nicoise en het vlees bijvoorbeeld waren om je vingers bij af te likken, zo goed. En het was ook nu weer reuze gezellig.
Morgen het laatste stukje naar camping La Siesta. Als het weer net zo als vandaag is helemaal toppie!!

Leo en Greet

Leo en Greet starten op 8 mei 2014 hun avontuur. Leo op de fiets en Greet met de auto richting Camping La Siesta in Calella de Palafrugell (Spanje). Via deze site kunnen jullie zien hoe de reis verloopt.

Actief sinds 12 Mei 2014