Dag 13: Dinsdag 20 mei 2014 - Reisverslag uit Colombiers, Frankrijk van Leo en Greet Goede - WaarBenJij.nu Dag 13: Dinsdag 20 mei 2014 - Reisverslag uit Colombiers, Frankrijk van Leo en Greet Goede - WaarBenJij.nu

Dag 13: Dinsdag 20 mei 2014

Door: Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo en Greet

20 Mei 2014 | Frankrijk, Colombiers

Vanmorgen maar eens heerlijk vroeg vertrokken van de camping uit Saint-Martin. Geen cameraploegen meer maar het was een bijzondere ervaring waar we van mochten genieten. Hoe loop je er iedere keer weer tegenaan.
Weet u het; wij in ieder geval niet maar tot nu toe blijft het bijzonder en zijn het de krenten in de pap!
Oke het fietsen van vandaag. De weerberichten tot donderdag zien er niet goed uit maar vandaag viel het best mee. Wel een wind die vanuit een andere hoek kwam maar toch... Het was te doen. Wel was te ervaren dat de eindbestemmingen zijn gekomen en voor ons is Valras_Plage het einde van de Groene weg. 20km voor Valras kan je doorsteken naar Narbonne om daar eventueel de fietsbus terug te nemen naar Nederland. Voor ons is er nog een stukje te gaan al komt het einde nu toch wel in zicht.
Je ziet dat de wegen slechter worden en vaak eentonig lang tussen de wijngaarden door lopen. Dus vandaag niet echt een bijzondere dag.
Wel lekker op tijd op de camping in Colombiers. Prima want de route van morgen moeten we zelf in elkaar flansen maar dat mag geen probleem zijn. Collioure is de volgende bestemming en dat is voor ons bekend terrein.
Tot morgen.

• 20 Mei 2014 - 22:38

Michel:

Hoi Leo en Greet,

nou als zo jullie reisverslag lees gaat het fietsen en rijden van de route jullie makkelijk af. Mooi hoor en al zover gevorderd. jammer dat het weer niet al te mooi is, maar goed een hitte golf is ook niks.

nou nog een aantal veilige kilometers gewenst !!

Groet Michel

Leo en Greet

Leo en Greet starten op 8 mei 2014 hun avontuur. Leo op de fiets en Greet met de auto richting Camping La Siesta in Calella de Palafrugell (Spanje). Via deze site kunnen jullie zien hoe de reis verloopt.

Actief sinds 12 Mei 2014