Dag 12: Maandag 19 mei 2014 - Reisverslag uit Saint-Martin-de-Londres, Frankrijk van Leo en Greet Goede - WaarBenJij.nu Dag 12: Maandag 19 mei 2014 - Reisverslag uit Saint-Martin-de-Londres, Frankrijk van Leo en Greet Goede - WaarBenJij.nu

Dag 12: Maandag 19 mei 2014

Door: Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo en Greet

20 Mei 2014 | Frankrijk, Saint-Martin-de-Londres

Gisteravond nog gezellig gegeten met aardige mensen uit Heerhugowaard en Frans en Doris met been klein ploegje. Ook nog gesproken met Pim en Gina; horecamensen die een half jaar op Bonaire hebben gewoond en Willem, Christine en Gilbert ook kennen. Vannacht een aardig partijtje water over ons heen gehad maar de tent en Greet bleven gelukkig waterdicht en droog. (Greet heeft haar raam open aan de tentkant) Vanmorgen gelukkig droog maar wel bewolkt en weinig wind. Met een beetje geluk best een aardig dagje om te fietsen. Greet ging brood halen en ik toilet maken en ja hoor; Frans met de filmploeg om het ochtend ritueel te draaien. Morgen buurman en voor dat je het in de gaten had zat je al in de bijrol. De volgende gast die in het programma komt is Herman den Blijker dus de eerste vraag was wat ik van de mens Herman vond enz. Nog even m'n handdoek lenen want die was Frans zogenaamd vergeten en dan weet je het wel. Het vertrek was vandaag om ongeveer 11:00 uur. Npog even met Herman zelf gesproken en wegwezen dus.
Het was vandaag een dag met 2 gezichten. De eerste helft rustig weer; redelijk bosrijk en dus beschut maar ook aardig wat klimmetjes. De tweede helft aardig wat buien; veel meer wind en ook veel meer en grotere wijngaarden. Koeien om mee te praten zie je sporadisch dus dan maar "ontspannen" met de muziek. Uiteindelijk rond 18:00 uur op de camping aangekomen. Snel gedouched, gegeten, i biertje en naar bed. Morgen weer een dag.
P.S. Frank en Mieke: het flesje wijn heb ik gisteren op de rustdag heerlijk voor de tent genuttigd en de pistachenoten had Greet inmiddels afgelopen week al "verbruikt": prima noodrantsoen dus!

• 20 Mei 2014 - 20:49

Stephanie:

Bonjour pap en mam, (We kunnen al bijna over op Hola)

Mooie foto's ook met Herman den Blijker. Voor mama als
    Kookfan en fan van Frans kon dit natuurlijk helemaal niet meer stuk.
    Echt ontzettend knap dat jullie al zo ver zijn.
    Nog ff volhouden en dan is jullie doel bereikt! Iets om trots op te zijn.
    Veel succes en plezier nog. Jullie zullen vast Nog wel mooie dingen meemaken.

XXX van ons

• 20 Mei 2014 - 20:50

Sonja:

Hallo Leo en Greet,
    Wie worden de volgende bekende Nederlanders? In ons landje zou je ze misschien niet zo gauw tegenkomen. Ik geloof dat ik ook maar eens naar Frankrijk moet gaan.
    Jullie gaan wel lekker hè, ik hoop dat het weer gaat opknappen en dat de laatste fietsdagen met een lekker zonnetje gepaard gaat. Ook voor Greet wat aangenamer.Hier zijn net wat grote druppels gevallen en wat donderklapjes, misschien vannacht wat heftiger.
    Nou luitjes, doe voorzichtig en geniet ervan.
    groetjes, Sonja