Dag 11: Zondag 18 mei 2014 (rustdag) - Reisverslag uit La Roque-sur-Cèze, Frankrijk van Leo en Greet Goede - WaarBenJij.nu Dag 11: Zondag 18 mei 2014 (rustdag) - Reisverslag uit La Roque-sur-Cèze, Frankrijk van Leo en Greet Goede - WaarBenJij.nu

Dag 11: Zondag 18 mei 2014 (rustdag)

Door: Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo en Greet

18 Mei 2014 | Frankrijk, La Roque-sur-Cèze

Vandaag een rustdag maar de rust wordt al snel verstoord omdat de filmcrew al om 07:30 uur start met filmen. Allereerst Irene wakker maken en daarna ontbijten en daarna het vaatje doen. En natuurlijk een praatje bij de overburen. Gezellig effe beppen en even in de auto kijken hoe we slapen enz. Daarna dan toch de vaat en wij aan het ontbijt.
Daarna zijn we om 10:00 uur met een korte excursie begonnen naar de watervallen; een 20min lopen van de camping. Prachtige foto's genomen. Voor de rest gaan we vandaag de verslagen maken. (ben ik nu mee bezig); de volgende camping uitzoeken; m'n GPS bijwerken enz. En dan nog even aan de rivier van het zonnetje genieten. Tot morgen.

• 18 Mei 2014 - 22:00

Paul Van Den Brakel:

Hallo Leo en Greet,

Doen jullie goed. En wat een tempo leg je op het asfalt. Ook tijd om te ontspannen. Ga zo door onder het genot van een zonnetje en veel rugwind.

Groet,
    Paul

• 19 Mei 2014 - 09:46

Stephanie & Roy En De Baby ;) :

Hoi pap en mam,

Wij genieten van jullie verslagen en van de [prachtige foto's!

Wat een belevenissen en dat jullie ook weer een BN-er tegen t lijf moeten lopen. geweldig!

Heel veel succes! Jullie zijn al een heel stuk onderweg, gaat helemaal goedkomen.

Geniet van de mooie omgeving!

xxx van ons drietjes ;)

• 19 Mei 2014 - 10:45

Anuschka:

Hey Leo en Greet,

Het is erg leuk om jullie 'dagboek' te lezen. Ga zo door. Jullie doen het fantastisch!! En wat een mooie foto's. Succes verder.

Groetjes Anuschka xxx

• 19 Mei 2014 - 12:16

Rob Verhoef:

Hoi Leo en Greet,

Wat zijn jullie al ver zeg, leuk jullie te volgen, gelukkig het slechte weer achter jullie gelaten.
    Was zeker een verassing dat je Frans en Irene tegen kwam?

Goede reis verder en veel succes.

Groetjes Rob. :-)

• 19 Mei 2014 - 17:37

Jessica:

Hoi beiden. Goede dag om te rusten op Jos' b-day. Was jullie slaappaleisje goedgekeurd. Straks weer naast onze Vivaro hoor. :-) leuke ervaringen volgens mij deze tocht. Geniet er nog maar van! X jes

• 20 Mei 2014 - 19:06

Martha En Piet:

Hoi Leo en Greet,

Aan de mooie foto's is te zien dat het beter weer is. Jullie zien er top uit. De ontmoeting met Frans en Ireen was een verrassing neem ik aan.

De rustdag ligt al weer achter jullie en nu dus weer op pad. Succes en geniet van de mooie omgeving.
    We lezen het leuk vertelde/geschreven verslag regelmatig.

Groetjes Martha en piet