Dag 1: Donderdag 8 mei 2014 - Reisverslag uit Nieuw-Bergen, Nederland van Leo en Greet Goede - WaarBenJij.nu Dag 1: Donderdag 8 mei 2014 - Reisverslag uit Nieuw-Bergen, Nederland van Leo en Greet Goede - WaarBenJij.nu

Dag 1: Donderdag 8 mei 2014

Door: Leo

Blijf op de hoogte en volg Leo en Greet

12 Mei 2014 | Nederland, Nieuw-Bergen

Om 10:15 vertrokken uit Maartensdijk ri. Leukermeer. Een bekende route die ik de afgelopen jaren heel wat weekendjes heb afgelegd.
Het weer was niet echt top maar tot Nijmegen droog gehouden. Hierna begon de miezer die langzaam in regen overging. Goede start dus!
Om het feest compleet te maken ook nog een lekke band 1,5km voor de camping. Gelukkig was de ploegleidster Greet dicht in de buurt en kon mijn fiets op de fietsendrager. Liever droog een bandje omleggen dan in de regen.
Op de camping ontvangen door Ans en Sjaak en later kwamen Herman en Loes daar ook nog bij. Lekker bijgekletst en heerlijk gegeten.
Binnenbandje vervangen; maar dat werden er uiteindelijk 3. De eerste met een kapot ventiel; de 2e zat niet geheel lekker in de buitenband en was er 's avonds uit geknald. Helaas niets gehoord dus daar kwamen we 's morgens pas achter. Al met al niet een super start maar we gaan ervoor! Lekker slapen en morgen met frisse moed dag 2 in!

Leo en Greet

Leo en Greet starten op 8 mei 2014 hun avontuur. Leo op de fiets en Greet met de auto richting Camping La Siesta in Calella de Palafrugell (Spanje). Via deze site kunnen jullie zien hoe de reis verloopt.

Actief sinds 12 Mei 2014